U Obrtničkom domu u organizaciji Udruženja obrtnika Poreč jučer je održana radionicu pod nazivom "Primjena umjetne inteligencije za obrtnike"
Radionicu je vodio Miško Macolić Tomičić, CEO digitalne agencije i obrta "MARKETHING" iz Pule, a ista je bila besplatna za sve obrtnike.
Dvadesetak prisutnih obrtnika i poduzetnika saznalo je kako koristiti AI alate u marketingu, komunikaciji s klijentima, ali i u svakodnevnom radu ili pri traženju poslovnih ideja. Predavač se osvrnuo na mogućnosti koje AI nudi u uslužnim, ugostiteljskim, knjigovodstvenim, proizvodnim, ali i drugim djelatnostima.
Umjetna inteligencija (AI) nudi niz pogodnosti za obrtnike, poboljšavajući njihovu kreativnost, produktivnost i učinkovitost. Jedan od najznačajnijih načina na koji umjetna inteligencija može pomoći obrtnicima je automatizacija zadataka koji se ponavljaju. Ovo ne samo da štedi vrijeme, već i smanjuje rizik od pogrešaka.
Pomoću AI analitike obrtnici mogu steći uvid u preferencije kupaca, prodajne trendove i marketinške strategije, što im omogućuje donošenje informiranih odluka za razvoj poslovanja.
Sve u svemu, umjetna inteligencija omogućuje obrtnicima da rade pametnije, poboljšaju kvalitetu svojih kreacija i s većom lakoćom dosegnu širu publiku.
Udruženje obrtnika Poreč će nastaviti pratiti želje i potrebe obrtnika, te će shodno tome organizirati radionice, seminare i predavanja usmjerenih na nova i kompetitivna znanja obrtnika.