Kontaktiraj nas

+385 52 453-473

Radno vrijeme

Pon - Pet 7:00 - 15:00

Od danas je moguće zatražiti „Covid putovnicu“ odnosno potvrdu s kojom će se moći prisustvovati vjenčanjima, eventima, putovati…


EU digitalnu COVID potvrdu o cijepljenju mogu dobiti osobe cijepljene s obje doze cjepiva protiv bolesti COVID-19 (Pfizer, Moderna, AstraZeneca). Potvrda će im biti valjana 210 dana od dana cijepljenja drugom dozom.
Osobe koje su cijepljene cjepivom koje se prima u jednoj dozi (Janssen). Potvrdu mogu zatražiti 22. dan od primitka doze cjepiva. Potvrda će im biti valjana 210 dana od dana cijepljenja.
Osobe cijepljene prvom dozom cjepiva koje se prima u dvije doze (Pfizer, Moderna) mogu zatražiti potvrdu 22. dan od primitka prve doze cjepiva. Potvrda će im biti valjana 42 dana od dana primitka cjepiva.
Osobe cijepljene prvom dozom cjepiva koje se prima u dvije doze (AstraZeneca) mogu zatražiti potvrdu 22. dan od primitka prve doze cjepiva. Potvrda će im biti valjana 84 dana od dana primitka cjepiva.

Građani Republike Hrvatske te oni koji imaju odgovarajuće vjerodajnice za pristup sustavu, čiji su podaci o cijepljenju, negativnom testu na SARS-CoV-2 ili preboljenju bolesti COVID-19 upisani u centralne baze podatka Ministarstva zdravstva, putem portala e-Građani ili u nekoj od poslovnica HZZO-a mogu zatražiti svoju EU digitalnu COVID potvrdu.

Više na ovom LINKU

Zbog povoljnije epidemiološke situacije danas je Stožer civilne zaštite RH donio četiri nove Odluke. Nužne epidemiološke mjere određuju se u trajanju do 15. lipnja 2021.

1. Odluku o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja

Nove mjere su:

• radno vrijeme pekarnica i ugostiteljskih objekata produženo je do 23,00 sata

• zabrana prodaje alkoholnih pića od 23,00 do 6,00 sati

• na okupljanjima može biti najviše 100 osoba

• na pogrebima nema ograničenja broja osoba, ali sućut se ne smije izražavati bliskim kontaktom

• uz stroge epidemiološke mjere, usluživanje gostiju u zatvorenim prostorima, a ne samo na terasama, dozvoljeno je svim restoranima, kao i slastičarnicama koje imaju minimalne tehničke uvjete za usluživanje hrane ili slastica

• dopušteno je održavanje svadbenih svečanosti do 120 uzvanika, uz obaveznu dostavu obavijesti o održavanju svadbene svečanosti u kojoj se navodi mjesto, vrijeme i okvirni broj osoba koje će biti prisutne nadležnoj županijskoj službi civilne zaštite putem elektroničke pošte županijskih centara 112 popis koji je sadržan u Prilogu I. Također, organizator svadbe obvezan je voditi Popis prisutnih na svadbenoj svečanosti i dostaviti nadležnoj županijskoj službi civilne zaštite u roku od 48 sati od početka svadbene svečanosti. Popis prisutnih, u Excel tablici, sadržan je u Prilogu II.

• radno vrijeme casina, automat-klubova i mjesta za klađenje može biti do 23 sata. Ukida se obustava rada plesnih škola, radionica i dječjih igraonica

• dopušta se održavanje sajmova na otvorenom uz obvezne maske

Prilog I. i Prilog II. sastavni su dio ove Odluke, a možete ih pronaći na dnu ove stranice.

2. Odluku o izmjenama Odluke o privremenoj zabrani i ograničavanju prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske

3. Odluku o izmjenama Odluke o načinu organizacije javnog prijevoza putnika radi sprječavanja širenja bolesti COVID-19

4. Odluku o izmjeni Odluke o uvođenju posebne organizacije rada za djelatnost trgovine koja se obavlja u prodavaonicama i trgovačkim centrima

Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na jučerašnjoj je sjednici donijelo odluku o donošenju nove mjere - Potpora za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima Koronavirusom (COVID – 19) i posljedicama katastrofe uzrokovane potresom na području Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije za lipanj 2021.

Svi poslodavci koji su registrirali djelatnost i izvršili prijavu u sustav osiguranika HZMO - a do 31. siječnja 2021. godine mogu koristiti mjeru lipanj i to za radnike zaposlene najkasnije do 31. svibnja 2021. godine. Zahtjevi za potporu za lipanj zaprimat će se od 24. lipnja 2021. godine do zaključno 23. srpnja 2021. godine.

Kako bi ostvarili potporu poslodavci će trebati dokazati da su u razdoblju od 01. travnja 2020. godine do 30. rujna 2020. godine imali pad prihoda/primitaka u odnosu na isto razdoblje 2019. godine i to temeljem predaje PDV obrasca za spomenute mjesece. Alternativno će trebati dokazati da su u lipnju 2021. godine imali pad prihoda/primitaka u odnosu na lipanj 2019. godine i to temeljem predaje PDV obrasca za lipanj 2021. godine i lipanj 2019. godine Poreznoj upravi. PDV-a u usporedivim razdobljima dokazuju pad prihoda/primitaka na temelju tablice pada prihoda/primitaka. Iznimno, poslodavci koji su osnovani prije 1. travnja 2019. godine, a nisu odmah započeli s poslovanjem u smislu ostvarivanja prihoda te iz tog razloga nemaju podatke za usporedbu po ovim kriterijima, trebat će dokazati da su u mjesecu za koji traže potporu imali pad prihoda/primitaka u odnosu na prvi cjeloviti kalendarski mjesec poslovanja. Kao dokaz poslodavci su dužni dostaviti prvi izdani račun.

Poslodavci osnovani nakon 1. travnja 2019. godine trebat će dokazati pad prihoda/primitaka u mjesecu za koji traže potporu u odnosu na rujan 2019. godine temeljem predaje tablice pada, a u slučaju da su osnovani nakon 1. listopada 2020. godine trebat će dokazati pad prihoda/primitaka u mjesecu za koji traže potporu u odnosu na siječanj 2021.godine.

Poslodavci osnovani nakon 1. veljače 2020. godine trebat će dokazati pad prihoda/primitaka u mjesecu za koji traže potporu u odnosu na rujan 2020. godine ili prvi cjeloviti kalendarski mjesec poslovanja. Iznimno, poslodavci koji su osnovani nakon 1. travnja 2019. godine, a nisu odmah započeli s poslovanjem u smislu ostvarivanja prihoda te iz tog razloga nemaju podatke za usporedbu po ovim kriterijima, trebat će dokazati da su u mjesecu za koji traže potporu imali pad prihoda/primitaka u odnosu na prvi cjeloviti kalendarski mjesec poslovanja. Kao dokaz poslodavci su dužni dostaviti prvi izdani račun.

Tromjesečni obveznici PDV-a trebat će dokazati pad prihoda/primitaka kumulativno za drugo i treće tromjesečje 2020. godine ili četvrto tromjesečje 2020. godine ili prvo tromjesečje 2021. godine, u odnosu na isto razdoblje 2019. godine i to temeljem predaje PDV obrasca za spomenute mjesece.
Iznimno, tromjesečni obveznici PDV-a koji su osnovani u četvrtom tromjesečju 2019. godine i kasnije te iz tog razloga nemaju podatke za usporedbu po ni jednom od navedenih kriterija trebat će dokazati pad prihoda/primitaka za prvo tromjesečje 2021. godine u odnosu na četvrto tromjesečje 2020. godine.
Poduzetnici koji nisu u sustavu PDV-a ili nisu u sustavu PDV-a u usporedivim razdobljima, trebat će dokazati pad prihoda/primitaka na temelju tablice pada prihoda/primitaka.

Porezna uprava će temeljem dostavljenog PDV obrasca, a na zahtjev Hrvatskog zavoda za zapošljavanje dostaviti podatak o stvarnom postotku pada prihoda/primitaka za promatrano razdoblje. Ukoliko je postotak pada prihoda/primitaka prihvatljiv uz zadovoljavanje ostalih uvjeta može se odobriti potpora.

Napominjemo kako će poslodavci koji žele ostvariti potporu za lipanj morati podnijeti novi zahtjev putem on-line aplikacije bez obzira jesu li već koristili potpore za očuvanje radnih mjesta u prethodnim razdobljima.

Detaljnije informacije možete pronaći na mjera-orm.hzz.hr.

Provedbeni dokument dostupan na: https://mjera-orm.hzz.hr/media/osrjorne/hzz-dokumentacija-provedba-mjere-lipanj-2021-orm26-31-05-21.pdf

Aktivno razmišljate o pokretanju vlastitog poslovnog subjekta ali niste sigurni koji oblik bi za vas  bio najpovoljniji obrt, d.o.o. ili j.d.o.o?

Imate odličnu poslovnu ideju ali niste sigurni kako to predočiti u poslovnom planu ili jednostavno nešto želite a nemate jasnu sliku o tome što i kako napraviti i pri tome povući sredstva za samozapošljavanje?

Pridružite se predavanju koje će se održati 07. lipnja, s početkom u 12 sati u kongresnoj dvorani Obrtničkog doma u Poreču.

Predavanje će održati Gabrijela Božić Radessich (Dom obrtnika d.o.o.) na temu kako odabrati odgovarajući poslovni subjekt za buduće poslovanje te koje su prednosti i nedostaci obrta, d.o.o. i j.d.o.o.  i Marijana Kordić (MK Vizual) na temu kako napisati dobar poslovni plan i na temelju njega dobiti poticaj za samozapošljavanje.

Prijava je obavezna zbog ograničenog broja sudionika, te se mole zainteresirani da prijavu izvrše na e-mail Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. do popunjenja broja sudionika odnosno najkasnije do subote 05.06.2021.

Predavanje će se održati uz poštovanje svih epidemioloških mjera.

Organizator besplatnog predavanja je Udruženje obrtnika Poreč u suradnji sa tvrtkom Dom obrtnika d.o.o. i obrtom MK Vizual.

Na najave ministra unutarnjih poslova i načelnika Nacionalnog stožera Civilne zaštite, Davora Božinovića, o postupnom popuštanju epidemioloških mjera i prije 1. lipnja, koje bi između ostalog obuhvatile povećanje broja ljudi na okupljanjima s 25 na 100, otvaranje zatvorenih dijelova restorana te produženje rada ugostiteljskih objekata s 22 na 23 sata, reagirao je Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a ističući važnost i nužnost horizontalnog otvaranja unutar iste struke, u ovom slučaju kroz otvaranje zatvorenih dijelova svih vrsta ugostiteljskih objekata, a ne samo restorana. Parcijalnim popuštanjem epidemioloških mjera, restoranima će biti omogućen gotovo pa normalan rad dok će caffe barovi kao dio iste struke i dalje ostati zakinuti i onemogućeni za normalan rad.

„Apeliramo na izjednačavanju uvjeta rada svih ugostiteljskih objekata. Ako se restoranima omogući zaprimanje gostiju u zatvorenim dijelovima ugostiteljskih objekata, iste uvjete i mogućnosti treba dati i caffe barovima uz sveukupno pridržavanje epidemioloških mjera. Uvjereni smo da i vlasnici caffe barova mogu prilagoditi zatvorene dijelove svojih ugostiteljskih objekata epidemiološkim mjerama u zaštiti očuvanja zdravlja. Stoga, molimo Nacionalni stožer da još jednom razmisli o najavljenim mjerama i dopusti ravnopravan rad svim ugostiteljskim objektima“, istaknuo je Joso Smolić, predsjednik Ceha ugostitelja i turističkih djelatnika pri HOK-u.

Osim horizontalnog otvaranja, što smatraju ključem ravnopravnosti i jednakosti unutar iste struke, Ceh ugostitelja i turističkih djelatnika HOK-a ističe važnost i nužnost nastavka provođenja svih mjera za očuvanje radnih mjesta i nadoknade fiksnih troškova svim ugostiteljima dok god traju ograničenja koja onemogućuju normalan rad te stvaraju pad prihoda. Također, za što brži oporavak i opstojnost ugostiteljstva, Ceh traži smanjenje stope PDV-a od 13% na kavu, tople napitke, vino i pivo te ukidanje poreza na potrošnju.

Izvor: HOK

NE PROPUSTITE!
Prijavite se na naš newsletter!