Kontaktiraj nas

+385 52 453-473

Radno vrijeme

Pon - Pet 7:00 - 15:00
Na jučerašnjoj sjednici gradskog vijeća Grada Poreča-Parenzo usvojene su nove COVID mjere za pomoć gospodarstvu Poreča.
 
Kako bi se olakšalo poslovanje porečkim poduzetnicima, Grad Poreč-Parenzo predložio je krajem prošle godine kao mjeru pomoći odgodu naplate 50% iznosa zakupnine za razdoblje od svibnja do kraja 2020. godine za 12 mjeseci. Uzevši u obzir broj ostvarenih noćenja na području Poreča kao realni pokazatelj uspješnosti turističke sezone, ovom je novom odlukom, predloženo oslobađanje od plaćanja cjelokupnog dijela odgođene zakupnine. Kao olakšanje za zakupnike koji su mjerama zabrane rada obuhvatili djelatnosti zakupnika, zakupnici koji podliježu zabranama obavljanja djelatnosti oslobađaju se zakupnine za mjesec prosinac 2020. godine u punom iznosu mjesečne zakupnine.
 
Odlukom gradonačelnika, predložena je odgoda naplate 50 posto iznosa zakupnine za razdoblje od siječnja do travnja 2021. godine. Zakupnici obuhvaćeni mjerama zabrane rada oslobađaju se u cijelosti zakupnine za mjesec siječanj, pa sve do trajanja mjera u 2021. godini.
 

U okviru inicijative „Mittelstand Global - Energy Solutions: Made in Germany“  Saveznog ministarstva gospodarstva i energije, Njemačko-hrvatska industrijska i trgovinska komora 9. ožujka 2021. godine od 09:00 do 12:00 sati održat će digitalnu konferenciju i digitalne radionice na temu "Pametna rješenja za uštedu energije i energetsku obnovu" i "Inovativna rješenja u području grijanja i hlađenja".

Predstavnici Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore pozivaju putem Hrvatske obrtničke komore i zainteresirane obrtnike i ostale članove Komore da se prijave i sudjeluju besplatno u on-line konferenciji i digitalnim radionicama kao i da iskažu interes za sudjelovanjem na Individualnim online poslovnim razgovorima između njemačkih tvrtki i potencijalnih hrvatskih partnera, koji se planiraju održati 10. i 11. ožujka 2021. godine.

Prijevod na hrvatski jezik je osiguran. 

Sudjelovanje je besplatno uz obveznu prijavu.

Prijave za online digitalnu konferenciju vrše se putem linka: Webinar-Registrierung - Zoom

Rok za prijavu je 8. ožujka 2021. godine.

Kontakt osoba u Njemačko-hrvatskoj industrijskoj i trgovinskoj komori je gospođa Daniela Buntak, e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.,  tel: 01/6311 617 na raspolaganju za sva dodatna pitanja.

Više o ovoj temi na web stranici HOK.hr

Poštovane/i obrtnici,

Udruženje obrtnika Poreč u suradnji sa Hrvatskom bankom za obnovu i razvitak organizira Info dan HBOR-a u srijedu 24.02.2021.

Individualni razgovori poduzetnika s voditeljicom Područnog ureda HBOR-a za Istru, gospođom Cinzia Zubin, održat će se u prostorijama Udruženja obrtnika Poreč, Partizanska ul .5a, Poreč (2. kat) u srijedu 24. veljače 2020. godine u vremenu od 9,00 do 12 sati.

Poseban naglasak na dobivanje informacija vezano uz programe iz mjere COVID-19 te program ''Poduzetnik Istarska županija 2020.'' za mlade i žene poduzetnice iz programa HBOR-a.

Svi zainteresirani poduzetnici ili oni koji to planiraju postati mogu se prijaviti za besplatno stručno savjetovanje o mogućnostima kreditiranja, odnosno financiranja investicijskih ulaganja ili drugih aktivnosti putem programa HBOR-a na sljedeće kontakte:

052/219 218 ili Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

Prijave su obavezne. Mole se svi prijavljeni da poštuju mjere Stožera civilne zaštite (maskice i razmak).

Poštovani ugostitelji,

dostavljamo vam nove upute o izdavanju hrane i pića iz objekta.

Ugostiteljski objekti kojima je Odlukom Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske dozvoljene priprema i dostava hrane, pića, napitaka i slastica isto mogu obavljati uz pridržavanje svih protuepidemijskih mjera i strogih mjera fizičke udaljenosti na način kako slijedi:

  1. Zabranjeno je usluživanje jela, pića i napitaka u samom objektu.
  2. Naručitelj preuzima kupljeno na vratima, prozoru ili neposredno ispred vrata objekta.
  3. Potrebno je osigurati pridržavanje najviših higijenskih standarda te držanja razmaka ograničenog broja kupaca kako bi se smanjio fizički kontakt i održao propisani razmak od 2 metra između kupaca, prodavača i kupca, te prodavača međusobno ukoliko jedan naplaćuje a drugi izdaje.
  4. Pri čekanju na red potrebno je koristiti maske za lice ili medicinske maske.
  5. Preporučuje se, gdje nije drugačije uređeno, postavljanje pregrade/zaštite od pleksiglasa ili drugog dezinficijensima perivog materijala kako bi bili ispunjeni svi uvjeti i sigurnosne mjere za zaštitu kupaca i prodavača.
  6. Ako je moguće, preporučuje se plaćanje beskontaktnim karticama.
  7. Za postupak plaćanja gotovinom preporučuje se da kupac najprije stavi novac na pult i potom uzme izvraćeni ostatak a nakon svakog kupca se pult dezinficira.
  8. Proizvod (napitak, obrok i sl.) treba naručiti i platiti na mjestu koje je odvojeno od mjesta izdavanja/preuzimanja narudžbe (odnosno da jedna osoba preuzima narudžbu i naplaćuje, a druga izdaje naručeno), ukoliko to nije moguće organizirati, prodavač mora obavezno dezinficirati ruke između naplate i izdavanja narudžbe te dezinficirati površinu/pult na kojem se vrši naplata i izdavanje narudžbe između te dvije aktivnosti.
  9. Ukoliko je moguće preporuča se osigurati protočnost kupaca na način da su odvojeni ulaz/prilaz od izlaza/odlaska.
  10. Ne smije se stimulirati zadržavanje pred objektom puštanjem glazbe pred objektom.
  11. Terase treba ograditi, a stolove i stolice maknuti ili posložiti na način da je onemogućeno njihovo korištenje.
  12. Na objekte se moraju staviti obavijesti o zabrani ulaska, obvezi držanja razmaka i korištenju maski, kao i zabrani zadržavanja. Nužno je sigurati da se ne stvaraju gužve, te da se jasne upute o tome stave na sve ulaze i vidljiva mjesta.

Izvor: HZJZ

Stožer civilne zaštite RH donio je četiri odluke koje se primjenjuju na području cijele Republike Hrvatske:


1. Odluku o izmjenama Odluke o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja
Odluka stupa na snagu u ponedjeljak, 15. veljače 2021. i primjenjuje se do 28. veljače 2021. godine.

Ovom Odlukom ublažavaju se neke protuepidemijske mjere:
- omogućava se svim ugostiteljima isporuka hrane, pića, napitaka i slastica za van;
- omogućava se rad teretana i fitness centara uz strogo pridržavanje epidemioloških mjera;
- omogućava se rad dječjih igraonica i radionica uz strogo pridržavanje protuepidemijskih mjera;
- omogućava se rad škola za strane jezike uz strogo pridržavanje protuepidemijskih mjera;
- omogućava se rad kasina, automat klubova i kladionica, uz ograničenje radnog vremena do 22,00 sata i zabranu pružanja ugostiteljskih usluga.


2. Odluku o izmjeni Odluke o uvođenju posebne organizacije rada za djelatnost trgovine koja se obavlja u prodavaonicama i trgovačkim centrima
3. Odluku o izmjeni Odluke o načinu organizacije javnog prijevoza putnika radi sprječavanja širenja bolesti COVID-19
4. Odluku o izmjeni Odluke o privremenoj zabrani i ograničavanju prelaska preko graničnih prijelaza Republike Hrvatske
Primjena nužnih epidemioloških mjera određenih navedenim odlukama produžena je do 28. veljače 2021. godine.

NE PROPUSTITE!
Prijavite se na naš newsletter!