Kontaktiraj nas

+385 52 453-473

Radno vrijeme

Pon - Pet 7:00 - 15:00

START je informacijski sustav koji omogućava pokretanje poslovanja za trgovačko društvo i obrt na daljinu i bez punomoćnika, unutar nekoliko dana te putem samo 1 elektroničkog postupka.

Primarni cilj uspostave sustava jest pozadinski integrirati sve poslovne registre i postupke da bi se olakšao ulazak u poduzetništvo, a administrativno rasterećenje poduzetnika smanjilo za više od 30 %.

START integrira više dosadašnjih koraka i postupaka u jedan proces, više institucija i banaka u jedan elektronički entitet, a njihove usluge u jedan e-obrazac koji korisnik kreira u skladu sa svojim potrebama.
 
START je prva usluga pokretanja poslovanja koja omogućava:
Upis društva u sudski registar
Upis obrta u Obrtni registar
Upis u Registar poslovnih subjekata (Državni zavod za statistiku)
Upis u registar poreznih obveznika, registar obveznika PDV-a i/ili dodjela PDV ID broja (Porezna uprava)
Zahtjev za otvaranje transakcijskih računa poslovnih subjekata (banke)
Registracija u sustav HZMO-a
Elektronička uplata pristojbi i temeljnog kapitala
 
Prednosti sustava START pokretanje poslovanja na daljinu.
 
START Vam osigurava cjelovitu uslugu elektroničkog pokretanja poslovanja za društva i obrte, bez dolaska na fizičke lokacije nadležnih institucija, bez potrebe okupljanja partnera zbog sklapanja ugovora i bez punomoćnika.
 
 Više o tome na poveznici START

NE PROPUSTITE!
Prijavite se na naš newsletter!